Dagligt Ansvar

 

Pia Eilert

Daglig leder

pia@regnskabsassistancen.dk

Uddannet mentor

 

 

 

Thomas Eilert    

Revisor

thomas@regnskabsassistancen.dk

Uddannet Mentor

 

 

Personalet er løbende på kurser og messer m.m. for at være  update på de nyeste regler og udvikling, så vi  bedre kan rådgive vores kunder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt os

 

 

Her hos Regnskabsassistancen, koncentrere os om ejerledede virksomheder i forskellige former (enkeltmands eller Aps'er, IVS eller S.M.B.A). Vi kommer i hele Danmark incl. øer som f.eks. Bornholm og Samsø, og har flest kunder på Sjælland og nærliggende øer.

Vi taler og skriver dansk og engelsk, enkelte ligeledes svensk og tysk.

 

 

RING ALLEREDE I DAG, SÅ DU FÅR MERE TID TIL DINE KUNDER 

 

 

Tlf. 56 26 00 96 eller send en mail på info@regnskabsassistancen.dk

Vi aftaler gerne et møde hvor I kan høre hvad vi tilbyder.

 

 

 

 

Tilmelding til Arrangementer og kurser

 

Arrangementer:

Kom godt i gang med mobilfakturering, scanning af bilag, og online bogføring.

Se nye muligheder i din virksomhed og skab  vækst.

Hvad er QR koder, og hvordan kan jeg bruge dem.

 

Arrangementer afholdes næste gang i maj, tilmelding allerede nu på info@regnskabsassistancen.dk

 

 

Priser:

 

Bogføring: 430,- excl. moms pr. time

Revisor, intern: 860,- excl. moms pr. time

Konsulent : 860,- excl. moms pr. time

Rådgivning: 860,- excl. moms pr. time

Telefonisk rådgivning: 215,- pr. påbegyndt kvarter excl. moms + evt. arbejde uført herefter i denne forbindelse.

Anden bistand aftales honorarmæssigt fra opgave til opgave.

 

Gennemgangs tjek af din virksomhed og sparring fra kr. 5.000,- excl. moms.

 

Udenfor normal åbningstid beregnes et tillæg ved møder og andet arbejde.

 

Telefonerne er åbne for telefonisk henvendelse på hovednr. 56 26 00 96, mellem 8.30 og 16, fredag til 14.30.

 

Møder og telefoniske henvendelser før kl. 8 og efter 16 (fredag kl. 15) samt weekends tillægges øget honorar.

 

 

Kontakt os for et uforpligtende møde:

 

Priser kan aftales til:

 

  • Efter forbrug, betalings betingelser 8 dage netto, opstart kr. 4000,- ex.moms i opstart, arbejdet påbegynder først når pengene er indbetalt.
  • Klippekort, "tank" timer. Ingen overraskende regninger, du "tanker timer" og der sker kun noget når der er "timer" på kontoen.
  • Fast pris, med en kontrakt med 3 mdr.s opsigelse

 

 

 

Kunder

Vi har kunder indenfor mange erhverv, og tager altid gerne nye ind.

 

 

Ledige Stillinger

 

Vi har ingen ledige stillinger lige for øjeblikket.

 

 

Har nogle af overnævnte stillinger din interesse, så kontakt os for stillingsopslag.

Kontoret og omliggende udendørs arealer er røgfrit og der henstilles til at der ikke ryges i arbejdstiden.

 

 

Hvem er vi

 

Regnskabsassistancen startede  1. august 1998, og har siden serviceret små som mellemstore virksomheder.

 

 

Vi tilbyder alt inden for bogføring, administration og regnskab.

 

Vi har specialiseret os i at servicere små og mellem store virksomheder inden for mange forskellig brancher

 

REGNSKABSASSISTANCEN

Toldbodvej 1

4600 Køge

 

Tlf. 56 26 00 96

info@regnskabsassistancen.dk

 

Talknuserne

er en del af Regnskabsassistancen.

 

Vi er godkendt som uddannelsessted til kontorelever.

 

Vi samarbejder med flere kommuner, for at opkvalificere og hjælpe borgere tilbage på arbejdsmarkedet

 

 

Regnskabsassistancen.dk © 2003