Nye regler i 2014

 

Virksomheder med en omsætning under 5 mio. overgår til at skulle afregne moms hvert halvår, fra regnskabsår 2014.

 

Der er kommet nye momsregler for hotelophold.

 

Fra 1. Juli 2014

Der kommer omvendt betalings pligt for moms på  mobiler, bærbare PC, tablets m.m. Kontakt os for at høre nærmere om reglerne og hvordan du skal forholde dig

 

Vi tilbyder

 

Bogføring online i   e-conomic , men vi har kendskab til mange økonomi systemer

 

Bogholder på timebasis: 

 

Vi køre gerne ud til vores kunder og bogfører. Det kan være på fast pris eller på timebasis. Der vil dog altid min. blive faktureret 4 timer + kørsel.

 

 

Time/sag

 

Det er vigtigt for at kunne give tilbud og blive klogere på ens virksomhed at man har en form for time/sags styrring, så man kan se indtægter og udgifter m.m.

 

 

 

 Bogføring, moms og afgifter

OBS: Nye frister for momsafregning i 2014

 

 

Det er vigtigt at der er styr på bogholderiet, og at der bliver bogført med jævne mellemrum. Som selvstændig er det dit eget ansvar at det bliver gjort, og du har orden i dit materiale. Bilag, bogføring og bankafstemninger er vigtige for at kunne have et overblik over helbredstilstanden i virksomheden.

 

Skal der styr på bogføringen, regnskabet, moms, skat, afgifter eller løn, så er vi klar til at hjælpe med at få styr på det.

 

Vi er mange års erfaring i oprydningsopgaver og i at få styr på bogholderi, momsregnskab, løn og afgifter. Vi får skabt struktur og arbejdsgange, så regnskabet kan bruges som redskab til at styre virksomheden og økonomien.

 

Det kan aftales, at vi tager de svære opringninger for dig!

 

Det er vigtigt ikke at være bank for ens kunder, vi hjælper jer med at få styr på rykkerprocedure

 

Vi har erfaring med at forhandle nye krediter og afdragsordninger

 

BOGFØRING:

 

Det eneste du skal gøre er at lave en aftale med os, og så sende dine bilag til os. Hvor lang tid vi bruger (og dermed pris) hænger sammen med hvilken i hvilken orden vi modtager materialet, og om alt er med incl. bankoplysninger, så vi kan afstemme banken og evt. andre kontoudtog.

Du er velkommen forbi på vores kontor, men vi kommer også gerne til dig og foretager bogføringen samt andre arbejdsopgaver, hvis det passer dig bedre.

 

Vi aftaler gerne et møde hvor I kan høre hvad vi tilbyder.

 

Slip for besværet og få overskud og tid til dine kunder

 

MOBIL FAKTURERING:

 

Mobil fakturering og indtastning af timer via mobil og Ipad/tablets er en god ide til at få det hele med på fakturaen, og se det reelle dækningsbidrag. Vil du gerne i gang med at bruge mobilen i dit daglige regnskab som redskab til at få et større overblik og styrke din likviditet, fortæller vi dig gerne mere om mulighederne. Vi hjælper gerne med opsætningen og strukturen til netop din virksomhed og underviser både dig og dine medarbejdere i brugeren af mobilen i f.eks. e-conomic.

 

 

Tlf. 56 26 00 96 eller send en mail på info@regnskabsassistancen.dk

Vi aftaler gerne et møde hvor I kan høre hvad vi tilbyder.

 

 

Kunder

 

Vi har kunder inden for mange forskellige brancher og med brancher der har forskellige regler for moms og afgifter.

 

Kom alle dine bilag i en kuvert og lad os bogføre dem

Få en fast bogholder tilknyttet din virksomhed.

Det er muligt at få en fast person til at kommer en fast dag hos jer.

 

Ring allerede idag og aftal et møde. Vi giver gerne en fast pris, hvis det ønskes.

Bogholderi

 

- Bogføring

- mobilfakturering

- debitorstyring

- kreditorstyring

-Afdelingsregnskab  

- Projektregnskab

- Daglig administration

- Betaling af regninger

- Momsregnskab

- Lønregnskab

- Budget

- Årsregnskab

- Selvangivelser

- Sparring til ledelse og bestyrelsesarbejde

- Kontakt til offentlige myndigheder

- Modtagning af post og scanning

- Rykning af debitorer

- Forhandling om betalingsaftaler og afdragsordninger med dine kreditorer

- Kontakt til banker

 

REGNSKABSASSISTANCEN

Toldbodvej 1

4600 Køge

Cvr. 20930691

 

Tlf. 56 26 00 96

 

info@regnskabsassistancen.dk

 

Vi er på kursus og holder os opdateret om nye regler og muligheder 

Kontakt Daglig leder Pia Eilert direkte på mail: pia@regnskabassistancen.dk eller mobil 22 94 22 96

Regnskabsassistancen.dk © 2003